17 ביולי 2012

הודעה על סיום ההתקשרות עם בזק בינלאומי (בזב"ל)




From: Dror - Caspit [mailto:dror@caspit.biz]
Sent: Tuesday, July 17, 2012 10:35 AM
To: יצחק משה -נזק בינלאומי (itzhakm@bezeqint.co.il)
Subject: הודעה על סיום ההתקשרות עם בזק בינלאומי



מר משה:

מאחר שלא קיבלתי ממך את מספר הפקס שלך שלחתי את הפקס הרצ"ב למספרי הטלפון הבאים. נא וודא שאתה מקבל את הפקס מהם:



·         לשכת המנכ"ל – 076-5014348

·         מוקד פניות הציבור – 03-9285038

·         שירות (?) -- 03-9257419



בברכה,

דרור סדן

מנכ"ל

כספית תוכנה בע"מ www.caspit.biz

טל: 077-9233325 דואל: dror@caspit.biz



From: Dror - Caspit [mailto:dror@caspit.biz]
Sent: Monday, July 16, 2012 10:18 AM
To: 'Itzhak Moshe'
Subject: RE: סיום ההתקשרות עם בזק בינלאומי



מר משה:



אני מתנצל. בדרך כלל טעויות כתיב הן לא ענייני, אלא שבמקרה הזה לא ברור למה התכוונת (בעיקר מבלבל אם/עם). הנה המייל שלך כמו שאני שהבנתי אותו:



" יש צורך (ב?)הודעה בכתב אם (עם?) אישור לגביה של עלות יצאה (יציאה?) מתחייבות (מההתחייבות?) שלכם לגבי השירות הגיבוי

אבל אני זוכר שבקש (שבקשת?) פגישה אם (עם?) מנהל המוצר לגבי הגיבוי שלנו 

זה כבר לא רלוונטי ? "



הודעה בכתב -- כמו שכתבתי, נא שלח לי את מספר הפקס שלך, ואני אשלח את ההודעה בכתב.



עלות יציאה --  

נא שלח לי את החשבון וגם את העתק החוזה.

אני מזכיר לך, שבמייל שקיבלתי ממך לפני כשבוע כתבת שצרפת את החוזה.

עניתי לך אז, שאמנם כתבת שצרפת, אבל בפועל לא צרפת את החוזה. נא שלח אותו אלי.



פגישה --

לגבי הפגישה – (1) ביקשתי להיפגש איתך (2) כתבת לי שתיתן לי תשובה "מחר" (3) "מחר" חלף לפני כשבוע ולא קיבלתי תשובה. (4) לא, אין צורך בפגישה.







בברכה,

דרור סדן

מנכ"ל

כספית תוכנה בע"מ www.caspit.biz

טל: 077-9233325 דואל: dror@caspit.biz



From: Itzhak Moshe [mailto:ItzhakM@bezeqint.co.il]
Sent: Monday, July 16, 2012 9:29 AM
To: Dror - Caspit
Subject: RE: סיום ההתקשרות עם בזק בינלאומי



מר סדן



יש צורך הודעה בכתב אם אישור לגביה של עלות יצאה מתחייבות שלכם לגבי השירות הגיבוי

אבל אני זוכר שבקש פגישה אם מנהל המוצר לגבי הגיבוי שלנו 

זה כבר לא רלוונטי ?



From: Dror - Caspit [mailto:dror@caspit.biz]
Sent: Sunday, July 15, 2012 10:39 PM
To: Itzhak Moshe
Subject: סיום ההתקשרות עם בזק בינלאומי



מר משה היקר:



ברצוני לסיים את ההתקשרות של חברת כספית על בזק בינלאומי.



הנני להודיעך בזאת שבמהלך השבוע נעביר את השרת שלנו לספק אחר.



אם יש לך צורך, אשלח לך הודעה זאת בפקס.



בברכה,

דרור סדן

מנכ"ל

כספית תוכנה בע"מ www.caspit.biz
טל: 077-9233325 דואל: dror@caspit.biz

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה