8 ביולי 2012

חריגות מהגיבוי בבזק בינלאומי

אנחנו לקוחות (לא ממש מרוצים) של בזק בינלאומי כבר המון שנים. השרת של כספית מתארח בחווה.הדומיין שלנו רשום שם, שירות המייל שלנו הוא שם, וכו'.
חלק מהשירותים שאנחנו רוכשים מהם הוא גיבוי לרובוט הקלטות של חוות השרתים. רכשנו מבזק גיבוי בנפח של 10 GB בעלות של כ-30 דולר בחודש. זה די יקר אבל לא זה העניין.


שירות הגיבוי עובד כך שהוא אינו נעצר כאשר אנחנו מגיעים למכסת הגיבוי שלנו אלא ממשיך לגבות. בזק מחייבים אותנו 2 דולר על כל 1 GB של גיבוי. כלומר, אם במקרה קובץ גיבוי של ה-DB לא נמחק מהשרת אלא נותר יום אחד מאז מחייבים אותנו עליו.


מה שקורה בפועל הוא שמדי חודש מחייבים אותנו בכ-500 ש"ח (!) על חריגות. במהלך השנים ניסיתי לדבר עם בזק בינלאומי אין-ספור פעמים. ביקשתי דבר פשוט: עיצרו את הגיבוי כאשר אתם מגיעים למכסת הגיבוי שלנו ושלחו לי מייל. אני אמחק את החומר המיותר וזהו. 


לא הצליח לי.


ביום שישי האחרון קיבלתי את החשבון לחודש יוני 2012, ומה אתם חושבים?



זהו נמאס לי. שלחתי היום מייל לבזק בינלאומי וביקשתי לבטל את שירותי הגיבוי לשרתים שלהם. עברתי לעבוד עם Live Drive.

אני מחפש לקוחות נוספים שחוו חוויה דומה. אני חושב שיש בסיס להגשת תביעה יצוגית כנגד בזק בינלאומי בעניין זה.

אם אתה לקוח עסקי של בזק בינלאומי, ונראה לך שבזק בילאומי מחייבים אותך חיובים שאין להם בסיס חוקי, או פשוט חיובים לא הוגנים, נא כתוב לי. אם נתאגד נוכל להלחם בהם.

dror@caspit.biz

דרור

2 תגובות:

  1. היי דרור,

    כפי שציינתי בפייסבוק, אשמח לבדוק את הנושא לעומק.
    על מנת לעשות זאת אשמח אם תשלח פרטי התקשרות לתיבת המייל online@bezeqint.net
    ואדאג לחזרה של נציג ייעודי להמשך טיפול בנושא
    אלי,בזק בינלאומי

    השבמחק
  2. אלי:
    תודה על התשובה המהירה.
    שלחתי לך את פרטי הקשר שלי. הנה הם למי שמעוניין:

    דרור סדן
    מנכ"ל
    כספית תוכנה בע"מ www.caspit.biz
    טל: 077-9233325 דואל: dror@caspit.biz

    דרור

    השבמחק