9 ביולי 2012

בזק בינלאומי - היכן ש 2 + 2 = 5

כמו שכתבתי מספר פעמים בבלוג אנחנו לקוחות של בזק בינלאומי. חווית השירות בבזק בינלאומי (אני מכנה אותם "נזק בינלאומי :-)) היא לא משהו, אבל אני רוצה להיות הוגן ולומר: לא נראה לי שמדובר במזימה נכלולית לעשוק את כספית, אלא שפשוט החברה מבולבלת ולא מאורגנת.

הפעם אני רוצה לשתף אתכם בסיפור קצר שבו מתברר שבעולם של בזק בינלאומי 2 + 2 = 5.

אנחנו רוכשים שירותי גיבוי לחווה של בזק בינלאומי. העלות של החבילה הבסיסית היא 25 דולר ל-5 GB הראשונים.
הרחבה ב-5 GB נוספים (לסה"כ 10 GB) עולה 15 דולר == 3 דולר לכל 1 GB + התחיבות לרכוש 5 GB.

בחודש שעבר התברר לי שהחווה מחייבת על חריגות מנפח הגיבוי 2 דולר לכל 1 GB.

כלומר אם גיביתי החודש 8 GB שילמתי:

התחייבות מראש = 25 + 15 = 40 דולר

ללא התחיבות מראש = 25 + 2 כפול 3 = 31 דולר.

דהינו, גם שילמת פחות וגם לא התחייבת מראש לתשלום. הרווחת פעמיים!

הסכומים קטנים, ולא משמעותיים. מה שכן מרגיז זה הבלבול של בזק בינלאומי וחוסר היכולת שלהם לתקשר בינם לבין עצמם.

על כך בסיפור הבא בבלוג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה