25 בנובמבר 2014

הבושות שישראכרט עושים לנו ממשיכות

לפני שבועיים פרסמתי בלוג על הבושות שישרארכט וחברת Style מועדוני לקוחות עושים לנו.

קיבלתי המון תגובות בפייסבוק שהזדהו איתנו.

רציתי לעדכן שישראכרט ממשיכים בדרכם חסרת הרגישות. הנה פקס שקיבלתי היום מלקוח כועס.

בתמצית, כשנתנו לו את ההנחה הוא -- בצדק גמור -- לא הרגיש אפילו שהוא קיבל אותה.

ואז ישראכרט לקחו את הכסף חזרה עם טקסט מתחמק שממנו הלקוח הבין -- ושוב בצדק -- שאנחנו חייבים לו כסף, ושהטעות היא שלנו ולא שלהם.




למקרא הפקס אחזה בי עייפות וחלמתי חלום ובו הם שלחו מכתב אחרי לגמרי. משהו כזה:

"אנו מבקשים להודיעך שחברת כספית תוכנה ביקשה להפסיק את השתתפותה במועדון ההנחות בחודש 4/2014.

מאחר שחברת סטייל Style ניהול מועדוני לקוחות לא טרחה להודיע לנו על כך במשך 3 חודשים, אלא שמרה את המכתב במגירה (ככל הנראה בכדי להמשיך ולקבל דמי ניהול 3 חודשים נוספים), קיבלנו את הבקשה רק בחודש 7/2014.

התברר לנו שאנחנו לא יודעים איך להתארגן על עצמנו, ואנחנו לא מצליחים לבטל את הניכויים האלה.
מה לעשות -- כאלה אנחנו.

לכן ניכינו ממך בטעות XXXXX ש"ח.

מאחר שאנחנו לא מוכנים להפסיד כסף בשל טעויות שאנחנו עושים, נכניס את היד לארנק שלך וניקח בחזרה את הכסף, שהפסדנו בשל הטעות הזו.

חשוב לנו להדגיש שאנו נוהגים כך אך רק במקרה שבו אנחנו מפסידים כספים. כשמדובר בכספים שאחרים מפסידים, לדוגמה חברת כספית, בגלל טעויות שלנו אנחנו לא ממש מתרגשים.

אנו רוצים לוסיף שחברת כספית הייתה בסדר גמור לאורך כך הדרך, ומי שטעה הוא אנחנו.

כל הכעס -- שסביר שתרגיש לאור המכתב שלנו  -- צריך להיות מופנה רק אלינו ולא אל חברת כספית, שהייתה כפי שאמרנו בסדר גמור וקיבלה בשלוות נפש בלתי מובנת את הבלבול, חוסר היכולת והחובבנות שאנו מפגינים בעניין זה כבר מספר חודשים.

אנו שומרים על זכותינו להמשיך ולהיות מבולבלים, חסרי יכולת וחובבנים גם בעתיד. אין ולא תהיה לך זכות לדרוש מאיתנו להפסיק להיות כאלה."

בדיוק גמרתי לחתום על המכתב, ואז התעוררתי ... יאללה, צריך לחזור לעבודה.


אסנת מכספית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה