‏הצגת רשומות עם תוויות נזק בינלאומי. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות נזק בינלאומי. הצג את כל הרשומות

8 ביולי 2012

חריגות מהגיבוי בבזק בינלאומי

אנחנו לקוחות (לא ממש מרוצים) של בזק בינלאומי כבר המון שנים. השרת של כספית מתארח בחווה.הדומיין שלנו רשום שם, שירות המייל שלנו הוא שם, וכו'.
חלק מהשירותים שאנחנו רוכשים מהם הוא גיבוי לרובוט הקלטות של חוות השרתים. רכשנו מבזק גיבוי בנפח של 10 GB בעלות של כ-30 דולר בחודש. זה די יקר אבל לא זה העניין.


שירות הגיבוי עובד כך שהוא אינו נעצר כאשר אנחנו מגיעים למכסת הגיבוי שלנו אלא ממשיך לגבות. בזק מחייבים אותנו 2 דולר על כל 1 GB של גיבוי. כלומר, אם במקרה קובץ גיבוי של ה-DB לא נמחק מהשרת אלא נותר יום אחד מאז מחייבים אותנו עליו.


מה שקורה בפועל הוא שמדי חודש מחייבים אותנו בכ-500 ש"ח (!) על חריגות. במהלך השנים ניסיתי לדבר עם בזק בינלאומי אין-ספור פעמים. ביקשתי דבר פשוט: עיצרו את הגיבוי כאשר אתם מגיעים למכסת הגיבוי שלנו ושלחו לי מייל. אני אמחק את החומר המיותר וזהו. 


לא הצליח לי.


ביום שישי האחרון קיבלתי את החשבון לחודש יוני 2012, ומה אתם חושבים?



זהו נמאס לי. שלחתי היום מייל לבזק בינלאומי וביקשתי לבטל את שירותי הגיבוי לשרתים שלהם. עברתי לעבוד עם Live Drive.

אני מחפש לקוחות נוספים שחוו חוויה דומה. אני חושב שיש בסיס להגשת תביעה יצוגית כנגד בזק בינלאומי בעניין זה.

אם אתה לקוח עסקי של בזק בינלאומי, ונראה לך שבזק בילאומי מחייבים אותך חיובים שאין להם בסיס חוקי, או פשוט חיובים לא הוגנים, נא כתוב לי. אם נתאגד נוכל להלחם בהם.

dror@caspit.biz

דרור

5 ביולי 2011

בזק בינלאומי - התקלות ממשיכות

אני ממשיך לעדכן את העולם השותק בבעיות המייל בבזק (נזק?) בינלאומי.

אתמול בערב הפסקתי לקבל מיילים. כשניסיתי להתחבר לחשבון המייל דרך My Mail קיבלתי את השגיאה:
זיהוי משתמש נכשל.

התקשרתי הבוקר לשירות הטכני ויבגני מסר לי שהתקלה התחילה ב 22:30 אתמול, היא נוגעת רק למיילים תחת דומיינים (כמו dror@caspit.biz),  ו-"השירות יחזור תוך זמן קצר".

מדהים, לא? 12 שעות ( ... and counting) לתקן את התקלה.

דרור

עדכון: השירות חזר ב-10:30. סה"כ זמן התקלה: 12 שעות.
במהלך התקלה כל המייל שנשלח אלי חזר לשולח.