‏הצגת רשומות עם תוויות בזק בינלאומי. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות בזק בינלאומי. הצג את כל הרשומות

5 ביולי 2011

בזק בינלאומי - התקלות ממשיכות

אני ממשיך לעדכן את העולם השותק בבעיות המייל בבזק (נזק?) בינלאומי.

אתמול בערב הפסקתי לקבל מיילים. כשניסיתי להתחבר לחשבון המייל דרך My Mail קיבלתי את השגיאה:
זיהוי משתמש נכשל.

התקשרתי הבוקר לשירות הטכני ויבגני מסר לי שהתקלה התחילה ב 22:30 אתמול, היא נוגעת רק למיילים תחת דומיינים (כמו dror@caspit.biz),  ו-"השירות יחזור תוך זמן קצר".

מדהים, לא? 12 שעות ( ... and counting) לתקן את התקלה.

דרור

עדכון: השירות חזר ב-10:30. סה"כ זמן התקלה: 12 שעות.
במהלך התקלה כל המייל שנשלח אלי חזר לשולח.

28 ביוני 2011

חוויות מהשירות של בזק בינלאומי

לבזק בינלאומי ולי יש "רומן" ארוך משנת 2004 (או אולי 2003) בערך.

לפני שנים הרצתי ביחד עם סימון כהן את חברת קדם. מאיזו שהיא סיבה בחרנו בבזק בינלאומי ולא באינטרנט זהב או במתחרה אחר. אני מתאר לעצמי שהסיבה הייתה איש מכירות נמרץ או אולי חבילה אטרקטיבית שהם הציעו אז. בכל אופן, מאז אני שם.

מה אומר על בזק בינלאומי ...

חברה מבולבלת.

אני כותב את הפוסט בזמן שאני מחכה למי שהוא שיענה לשיחה שלי. הטלפון כבר ספר 8:45 דקות.

היום ב11:00 בבוקר לערך נפל אחד משרתי הדואר שלהם, או אולי זה נתב, או השד יודע מה. איך אני יודע? כשאני מנסה להכנס לחשבון המייל שלי דרך אתר My Mail המהולל אני מקבל את ההודעה הסתומה הבאה:

בעיה בהתקשרות לשרת האכסון.


מתברר של-3 מ-6 חברי הצוות של כספית אין גישה למייל שלהם. באותה מידה יכולנו להישאר היום במיטה.

ניגשתי לאתר של בזק בינלאומי, לראות מה חדש. נאדה. הלו, בזק בינלאומי ... האם שמעתם על האינטרנט?

למה לא לעדכן את האתר שלכם ולפרסם שם הודעה מסודרת.

דרך אגב, ההודעה אחרונה לעיתונות היא ממרץ 2010 (לפני שנה ו-3 חודשים!) ובה בזק בינלאומי מסכמת בגאווה את שנת 2009. או שלא מתרחש הרבה בבזק בינלאומי, או שמנהל האתר ישן על משמרתו.

12:30עברו כבר  דקות -- ענה לי מוחמד ואמר שיש "תקלה באחד משרתי המייל ומטפלים בה". זה יכולתי להגיד גם בלי להתקשר לשירות. ולא, אין אפשרות למשוך את המייל שתקוע היכן שהוא בבזק לשרת אחר.
אז מה עושים? מחכים שיסדרו את השרת.

אני אעדכן מתי חזר השירות.
----------------
השירות חזר ב 0:30 ביום שלמחרת. כלומר, השרת היה מושבת 1/2 13 שעות!


לא קיבלתי שום תגובה או התנצלות מבזק בינלאומי.

דרור