אני ממשיך לעדכן את העולם השותק בבעיות המייל בבזק (נזק?) בינלאומי.
אתמול בערב הפסקתי לקבל מיילים. כשניסיתי להתחבר לחשבון המייל דרך My Mail קיבלתי את השגיאה:
זיהוי משתמש נכשל.
התקשרתי הבוקר לשירות הטכני ויבגני מסר לי שהתקלה התחילה ב 22:30 אתמול, היא נוגעת רק למיילים תחת דומיינים (כמו dror@caspit.biz), ו-"השירות יחזור תוך זמן קצר".
מדהים, לא? 12 שעות ( ... and counting) לתקן את התקלה.
דרור
עדכון: השירות חזר ב-10:30. סה"כ זמן התקלה: 12 שעות.
במהלך התקלה כל המייל שנשלח אלי חזר לשולח.
אתמול בערב הפסקתי לקבל מיילים. כשניסיתי להתחבר לחשבון המייל דרך My Mail קיבלתי את השגיאה:
זיהוי משתמש נכשל.
התקשרתי הבוקר לשירות הטכני ויבגני מסר לי שהתקלה התחילה ב 22:30 אתמול, היא נוגעת רק למיילים תחת דומיינים (כמו dror@caspit.biz), ו-"השירות יחזור תוך זמן קצר".
מדהים, לא? 12 שעות ( ... and counting) לתקן את התקלה.
דרור
עדכון: השירות חזר ב-10:30. סה"כ זמן התקלה: 12 שעות.
במהלך התקלה כל המייל שנשלח אלי חזר לשולח.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה